برگزیده ها
پیام نوروزی حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی

مازندمجلس: بهترین و صمیمانه ترین شادباش هایم را به مناسبت حلول سال جدید شمسی و نوروز باستانی که مقارن با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهراسلام الله ، روز مادر و روز زن می باشد تقدیم یکان یکان همشهریان عزیز می نمایم

مازندمجلس: یا مُقَلَّبِ القُلوبِ وَ الاَبصار یا مُدَبِّرَ اللَیلِ و َالنَّهار یا مُحَوِّلَ الحَولِ و َالاَحوال حَوِّل حالِنا اِلی اَحسَنِ الحال》

 

   بهار منشور زندگی...

 بهترین و صمیمانه ترین شادباش هایم را به مناسبت حلول سال جدید شمسی و نوروز باستانی که مقارن با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهراسلام الله ، روز مادر و روز زن می باشد تقدیم یکان یکان همشهریان عزیز می نمایم.

 در طلیعه سال  جدید یاد سرداران و "۱۷۴۰"  شهید شهرستان بابل و شهدای مدافع حرم را گرامی می دارم و برای همه درگذشتگان رحمت الهی آرزو می کنم.

 بهار درس زندگی و منشورتحول جهان هستی الگوی ارزشمندی است که هدیه هدایت و نجات بشریت از جانب حضرت آفریدگار برای زیست مومنانه و محبت آمیز در جوار طبیعت است.

 "سال ۱۳۹۵" با همه تلخی و شیرینی هایش به اتمام رسید و باید امیدوارانه و مجدانه برای زندگی خداپسندانه درسال جدید برنامه ریزی و تلاش نماییم.

 اینجانب براساس  عهدی که با مردم بستم با حضور در برنامه ها و جلسات مختلف شنونده مشکلات و مطالبات آنها می باشم تا ضمن انتقال به مسوولان در امر قانون گذاری و نظارت پارلمانی نقش آفرینی کنم.

 خوشبخانه در "سال ۹۵" قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه "سال ۹۶"  در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که ظرفیت خوبی برای توسعه کشور و شهرستان خواهد بود.

 همچنین با استفاده از ظرفیت های نظارتی و پارلمانی چندین طرح مهم  زیرساختی و  سرمایه  گذاری استان مازندران و شهرستان بابل بطور جد در بخش راهسازی،سدسازی، آب شرب،معادن،مدیریت شهری، فاضلاب شهری، عمران روستایی، بهداشت ودرمان ، بیمه ، آموزش ، محیط زیست،کشاورزی،تجارت، گردشگری،فرهنگی و اجتماعی پیگیری شد که انشالله در "سال ۹۶" با تداوم پیگیری ها بخش هایی از آن مثل  کنارگذرجنوبی  بابل افتتاح خواهد شد.

 علاوه بر پیگیری طرح های عمرانی و زیرساختی  برنامه  ریزی برای جذب سرمایه گذاری و حمایت از طرح  های تولیدی و کارآفرینانه و اشتغال محور در راستای  اقتصاد  مقاومتی باید از اولویت های شهرستان بابل باشد.

 ازجمله مشکلات ناراحت کننده خانواده های بابلی تداوم بیکاری جوانان،ناهنجاری های اجتماعی،معضلات زیست محیطی و کم توجهی به مواریث تاریخی و فرهنگی می باشد که لازم است با همدلی و همکاری همه مسوولان شاهد کاهش مشکلات باشیم.

 در "سال ۹۵" شاهد چند حادثه طبیعی و خسارت ساکنین روستاها و کشاورزان و باغداران بودیم که متاسفانه درگیر مشکلات اقتصادی شدند و انتظار می رود دولت به وعده های پیگیری شده در رفع مشکلات عمل نماید. 

در اردیبهشت "سال ۹۶"  دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که انشالله با  مشارکت  حداکثری و  هوشمندانه مردم باردیگر حماسه ساز خواهیم شد.

 درپایان باردیگربرای همگان بهروزی و سلامت آرزو می کنم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در کنار خانواده زندگی سعادت بخش داشته باشیم.

 

نوروز ۱۳۹۶ /  حسین  نیازآذری نماینده مردم شریف بابل درمجلس شورای اسلامی