برگزیده ها
هزینه اجاره غرفه صنایع دستی کنار میدان بسیج زنجان بسیار زیاد است

مازندمجلس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه اجاره غرفه صنایع دستی کنار میدان بسیج بسیار زیاد است، گفت: برای حمایت از تولید باید این غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار اصناف قرار داده شود.

مازندمجلس:علی وقف‌چی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: امسال شاهد آن هستیم که به مناسبت عید نوروز در جوار میدان بسیج زنجان غرفه‌هایی برای فروش صنایع دستی دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد غرفه‌های دایر شده در این محل به 30 مورد می‌رسد، تصریح کرد: آنچه مورد نظر است، هزینه بالایی است که برای اجاره این غرفه‌ها دریافت می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2.5 تا 3 میلیون تومان برای اجاره یک غرفه در این محل بسیار زیاد است، اضافه کرد: با صحبت‌هایی که شد، قرار شد، این مبلغ را تا نصف کاهش دهند، اما آنچه مشخص است، باید برای حمایت از تولید و صنایع دستی این غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار اصناف قرار گیرد.

وقف‌چی ادامه داد: انتظار داریم که برای حمایت از تولید داخل باید این غرفه‌ها را به صورت رایگان در اختیار اصناف مختلف قرار دهند تا علاوه بر معرفی صنایع دستی استان خرید نیز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همین امر منجر به معرفی جاذبه‌های توریستی نیز شده و گردشگران را جذب می‌کند، گفت: باید در این زمینه اقدامات لازم از سوی متولیان امر صورت گیرد.

ذ

زنجان صنایع اینکه اجاره غرفه‌ها تولید رایگان اصناف معرفی حمایت اختیار اشاره هزینه میدان بسیار وقف‌چی نماینده