برگزیده ها
بیانات رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس ریشه یابی جامع از مشکلات فراروی کشور بود/ دیدگاه های کارشناسانه ایشان قطعا راهبردهای اساسی دولت در سال96 خواهد بود

مازندمجلس: رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس ریشه یابی جامع از مشکلات فراروی کشور بود و دیدگاه های کارشناسانه ایشان قطعا راهبردهای اساسی دولت وملت ایران درسال جدید و سال های آینده قرار خواهد گرفت.

مازندمجلس:سید شهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس اظهارداشت: بیانات مفصل رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس ریشه یابی جامع از مشکلات فراروی کشور بود و دیدگاه های کارشناسانه ایشان قطعا راهبردهای اساسی دولت و ملت ایران درسال جدید و سال های آینده قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: نگاه عمیق و کارشناسانه در خصوص مشکلات اصلی اقتصاد ایران، وحدت ملی، مباحث مدیریتی و نقش آن در تحول نظام اداری و اقتصاد ایران و انتخابات و الزامات آن و نقش حضور مردم از نکات بسیار مهم و اساسی است که صاحبنطران می بایست به موشکافی و تبیین آنها بپردازند.

معاون سیاسی استاندار تهران خاطرنشان کرد: بی تردید این سخنرانی یکی از عمیق ترین و تاریخی ترین راهبردهای مورد توافق ملت و دولت خواهد بود.


 

اساسی کارشناسانه راهبردهای مشکلات اقتصاد تهران انتخابات دیدگاه بیانات انقلاب فراروی چاوشی