برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - تسنیم نوشت: رئیس مجلس به روسای ۶ کمیسیون اقتصادی و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره موضوع اقتصاد مقاومتی ماموریت داد.

مازندمجلس:علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با عزیزاکبریان، فریدون حسنوند، علی‌محمد شاعری، حمیدرضا فولادگر، غلامرضا تاجگردون،محمدرضا رضایی‌کوچی و کاظم جلالی روسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، انرژی،کشاورزی، آب و منابع طبیعی، برنامه، بودجه و محاسبات، عمران و رئیس مرکز پژوهش‌هایمجلس، ماموریت داد ضمن بررسی موضوعات مختلف پیرامون اقتصاد مقاومتی، رفع موانعتولید و رونق اشتغال که در بیانات مقام معظم رهبری در روز یکم فروردین مطرح گردیدبه ارائه برنامه‌های منسجم در جهت تحقق راهبردی و عملیاتی شدن آنها اقدام کنند.

لاریجانی تاکید کرد: این کمیسیون‌ها باید با برنامه‌ریزی و در اسرعوقت جلسات فشرده‌ای در جهت بررسی این موضوعات برگزار کرده و نتایج آن را به اطلاعملت شریف ایران برسانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش پراهمیت مرکز پژوهش‌های مجلسشورای اسلامی در حوزه‌های مطالعاتی و کارشناسی دقیق موضوعات به رئیس این مرکزماموریت داد با حضور اساتید ،صاحب‌نظران و منتقدان جلساتی را در جهت برنامه‌ریزی وارائه نقطه نظرات مشورتی به نمایندگان مجلس برگزار کند.

29219

 

 

موضوعات اسلامی لاریجانی برنامه‌ریزی علی لاریجانی برگزار بررسی کمیسیون‌های شورای ماموریت روسای