برگزیده ها
«لبخند جنجالی» ... معلم زنی که به دانش‌آموز نابالغش حمله کرده و او را مورد آزار قرار داد + عکس

مازندمجلس: یک معلم زن که به اتهام برقراری رابطه جنسی با یک دانش آموز پسر نابالغ توسط پلیس دستگیر شده است، به خاطر «لبخند زدن» پس از دستگیری به شدت مورد انتقاد واقع شده است.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، یک معلم زن آمریکایی که به اتهام برقراری رابطه جنسی با یک دانش آموز پسر نابالغ توسط پلیس دستگیر شده است، به خاطر «لبخند زدن» پس از دستگیری به شدت مورد انتقاد واقع شده است.

 

به نوشته روزنامه تلگراف چاپ لندن، این معلم زن متأهل که سارا فولکس نام دارد در عکس گرفته شده از وی توسط پلیس، که به طور مرسوم از متهمان تهیه می شود، لبخند بر لب دارد.
در صورتی که ثابت شود این معلم با دانش آموزی زیر 17 سال رابطه جنسی برقرار کرده است با 20 سال زندان مواجه خواهد بود.

 


پلیس اعلام کرد معلم درس زیست شناسی دبیرستانی در منطقه لوکهارت در ایالت تگزاس را بازداشت کرده است. به گفته پلیس، متهم با دانش آموزش، پیام های جنسی رد و بدل کرده است.
روزنامه هیوستن کرونیکل در این باره نوشت: مدیر دبیرستان پس از اینکه به رابطه معلم مذکور با یکی از دانش آموزان مشکوک شد با پلیس تماس گرفت.


یک افسر پلیس در لوکهارت در این باره گفت: دانش آموز مذکور در آستانه سن قانونی قرار دارد. اما برقراری رابطه جنسی معلم با دانش آموزش نامقبول است. زیرا طرفین با همدیگر رابطه هرمی دارند.

العالم

110

 

رابطه آموزش مذکور لوکهارت روزنامه برقراری لبخند