برگزیده ها
برخورد مرگبار قطار تهران - مشهد با چوپان و گله‌اش

مازندمجلس: رئیس اداره امور عشایر اسفراین از جان باختن یک تن از عشایر و 70 راس گوسفند در حادثه برخورد چوپان و دامهایش با قطار خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، رئیس اداره امور عشایر اسفراین، امان الله حق شناس گفت: در این حادثه که عصر دیروز در جوین اتفاق افتاد، چوپان که قصد عبور دادن گوسفندان خود از روی ریل راه آهن داشت با رسیدن قطار تهران به مشهد با آن برخورد کرد.

 

حق شناس افزود:چوپان که جوانی 24 ساله و از عشایر شهرستان اسفراین بود در دم جان باخت و هفتاد راس گوسفند نیز تلف شد.

 

وی از عشایر شهرستان خواست از گله داری در مسیر خط آهن پرهیز کنند تا دچار حادثه نشوند.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

سه مرد جوان و دزدیدن دختر 28 ساله / هوسبازان هر کاری با آن دختر انجام دادند! زن جوان را به اتاق خواب ویلا کشاندند / آنها مرا بعد از تجاوز در یک خیابان رها کردند! رفتار عجیب یکی از معاونین وزیر با پسرش سوژه رسانه‌ها شد! + تصاویر عمل باورنکردنی دو مرد کثیف با زن جوان بعد از تجاوز به او! راز پلیس کثیف با 5 زن متهم لو رفت! راز پسر 11 ساله‌ تهرانی که توسط مربی هوسباز باشگاهش به خلوتگاه برده می شد! این دختر بیچاره جلوی چشم بقیه با حرکت زشت پدرش روبرو شد + تصاویر شرور تهرانی حتی در زندان هم با همبندی هایش هر چه می خواست انجام می داد! 2 دختر دانش آموز دسیسه چینی کردند و پسری را به دام شوم خود کشاندند + عکس دکتر معروف ایرانی که با منشی و یک خانم دیگر به صورت پنهانی بود! دختر جوان زیبا و دردسر سفر مجردی به تایلند + عکس
چوپان عشایر کشاندند تجاوز تصاویر خواست تهرانی حادثه تهران اسفراین برخورد شهرستان