برگزیده ها
هاشمی سال 92 باید کاندیداتوری‌اش را با رهبری هماهنگ می‌کرد/وقتی ساعت 4 زنگ می‌زند یعنی چه؟

مازندمجلس: عباس عبدی گفت: بقایی نیم درصد شانس تائید صلاحیت ندارد، نیم درصد هم زیاد است.

مازندمجلس:عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در بخشی از گفت وگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین با بیاناینکه اصولگرایان با وحدت موفق نمی‌شوند، گفت: صد درصد مطمئن باشید بقایید تائیدصلاحیت نمی شود. مثلا چرا به آقای احمدی نژاد گفته شد که نیا! برای اینکه نمیخواستند او را رد صلاحیت کنند و گفتند نیا. خیلی ساده.

او ادامه داد: این اتفاق قبلا برای هاشمی رفسنجانی هم پیش آمد اما آقایهاشمی قبلا باید با رهبری هماهنگ می کرد. پس چرا گفتند ساعت 4 زنگ زده بود؟ آقایهاشمی منطقا دسترسی شان به رهبری زیاد بود و بعد هم می خواهد در این سیستم بارهبری کار کند. هر کسی در این سطح و نه فقط آقای هاشمی برای آمدن باید توافق یاعدم مخالفت رهبری را جلب کند. وقتی شما ساعت 4 زنگ می زنید و می گویید که میخواهید بروید معلوم است که چه معنایی دارد. معنایش این است که مشورتی در کار نیست.پاسخش این است والا امکان نداشت آقای هاشمی رد صلاحیت شود. ولی به نظرم اگر مشورتمی کردند به ایشان می گفتند که نیا.

عبدی در بخشی دیگر از این گفتگو گفت: به افراد جریان اصولگرا خیلی نباید تمرکز کرد. کسانی می آیند و یکچیزهایی می گویند. مهم این است که یک نامزد نباید فقط روی ضعف دیگران حساب کندبلکه باید روی نقاط قوت خودش حساب کند و نه روی ضعف دیگران.  اصولگرایان باید بتوانند یک بسیج سیاسی درستکنند. آنها در دفعات قبل نتوانستند این کار را انجام دهند. حالا نمی دانم بتواننداین کار را انجام دهند یا نه که بحث دیگری است.

او با بیان اینکه الان حسن روحانی بخت اول ریاست جمهوری آینده است،ادامه داد: ولی اینکه در این دو ماه چه اتفاقی بیفتد را واقعا نمی دانم.

 

هاشمی رهبری گفتند اینکه گفتگو نباید دیگران آقایهاشمی صلاحیت هماهنگ سیاسی ادامه