برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت:‌ امام جمعه مشهد گفت: با توسعه تولید می‌توانیم نقشه‌های کنونی دشمن را مانند تمام حرکاتش خاک و خاکستر کنیم.

مازندمجلس:آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حرم رضوی اظهار داشت: فردا سالروز رأی قاطع مردم ایران به جمهوری اسلامی است و چون این روز با سالروز شهادت امام هادی (ع) مصادف است تحلیل سیاسی در جریان زندگی امام هادی(ع) را عرضه می‌کنم.

وی ادامه داد: امام هادی (ع) یکی از اصول زندگی خود را مقابله با جریان سکولار در حکومت قرار داده بودند؛ دستگاه بنی عباس حکومت را به عنوان یک جریان مدیریتی که شغل خود را خونریزی قرار داده بود می‌دانستند به این معنی که حکومت یک مسئله بوده که از دین جداست و امام هادی (ع) با این گفته مقابله کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) دنبال این بودند که با ایثارگری مردم در مقابله با نظام ستمشاهی نظامی را تشکیل دهند و فرمودند که نام آن باید "جمهوری اسلامی باشد نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد" و رسما اعلام کردند که جمهوری دموکراتیک شرک است.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: چند جمله در مورد 12 فروردین جالب است؛ یکی اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که دشمن ما فقط محمدرضا شاه نبود هر کس در کنار جمهوری اسلامی، دموکراتیک بگوید دشمن ما است زیرا این فرد اسلام را نمی‌خواهد و جمله دیگر ایشان این بود که باید دشمن را بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه بعضی جریانات در بیانات خود می‌گوند ما لیبرال دموکرات اسلامی هستیم، تصریح کرد: اگر قرار شد اینها در قدرت نفوذ کنند به فرموده امام دشمن ما هستند و زمانی که این ملاک را امام بزرگوار ما قرار داده‌اند می‌دانستند که چه کار انجام می‌دهند و خط را جوری تنظیم کرده که مسیر روشن شده و راه حرکت تثبیت شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: دشمن با برنامه‌های خود می‌خواهد ما را دچار سکولاریسم کند؛ تحریم‌های اقتصادی و تهاجم‌های زیاد برای جدا کردن مردم از دین و جدا کردن حکومت این کشور از دین خداست و برای این مردم را هدف گرفته‌اند تا بتوانند مصیبتی را ایجاد کنند و مردم بگویند نظام اسلامی ناکارآمد است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی جنبه دفاع از دین و نظام دارد و در عرصه جنگی که دشمن بر علیه نظام ما شکل داده ما باید از این روش برای دفاع از دین استفاده کنیم.

وی مسئله اشتغال را دفاع از نظام دانست و تأکید کرد: اگر جوان‌های ما بیکار بوده و در استیصال بیکاری به این نتیجه برسند که نظام اسلامی کارآمد نیست و به سراغ نظام دیگری بروند هدف دشمن برآورده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که خجلت نظام از بیکاری جوانان از خجلت خود جوانان در خانه بیشتر است و تنها راه اشتغال جوانان تولید است زیرا اگر تولید نباشد اشتغال نیست و این موضوع در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز دیده می‌شود که مشکل بیکاری یکی از مشکلات بسیار مهم در کشور است.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: اگر تولید و اشتغال را دنبال کرده و توسعه دهیم این خط دشمن مانند همه جریان‌ها و حرکاتش خاک و خاکستر شده و انقلاب ما قوی‌تر و نیرومندتر می‌شود.

29213

 

اسلامی علم‌الهدی حکومت جمهوری آیت‌الله اشتغال مقابله خراسان نماینده جریان جوانان بیکاری تولید دموکراتیک رهبری اینکه تأکید فرمودند می‌دانستند اقتصادی تحریم‌های سکولار سالروز زندگی خمینی مسئله ادامه دنبال