برگزیده ها
هدف ثبت نام آن‌ها در "محذور" قرار دادن شورای نگهبان است

مازندمجلس: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ثبت نام احمدی نژاد و بقایی مشکوک است و پشت این قضیه در "محذور" قرار دادن شورای نگهبان می باشد.

مازندمجلس: محمدتقی رهبر در خصوص ثبت نام محمود احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با وجود اعلام نظر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: من تشخیص این موضوع که محمود احمدی نژاد شایستگی دارد یا خیر را به عهده شورای نگهبان می‌گذارم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبت نام احمدی نژاد و بقایی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حرکتی غیر عادی است، بیان کرد: با وجود اینکه این افراد می‌دانند با توجه به قضایایی که از قبل پیش آمده بهتر بود، ثبت نام نکنند، اما این اقدام را انجام دادند.

وی افزود: آقای احمدی نژاد یادش باشد که گفت، من سرباز ولایت هستم و لازم است که این سربازی را تا آخر حفظ کنند.

رهبر با بیان اینکه بهتر بود احمدی نژاد برای انتخابات نیاید و کسانی مانند مشایی‌ها و امثال آن نیز در انتخابات ثبت نام نکنند، گفت: حالا که آمده‌اند صلاح کار با شورای نگهبان است و رد یا تایید صلاحیت کاندیداها در اختیار این شورا می‌باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ثبت نام احمدی نژاد و بقایی برای بالا بردن هزینه‌ها برای شورای نگهبان است، افزود: موضوع ثبت نام این افراد مشکوک است و پشت این قضیه در "محذور" قرار دادن شورای نگهبان برای رد یا صلاحیت آن‌ها است.

محمدتقی رهبر