برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - مهر نوشت:امام جمعه موقت تهران گفت: در آستانه انتخابات و حتی مدتها پیش از آن، دشمن در حال تخریب و دروغگویی است اما نباید اجازه دهیم به اهدافش برای تعیین رئیس جمهور مدنظر خود دست پیدا کند.

مازندمجلس:آیت الله احمد خاتمی امروز در همایش بصیرتی و معرفتی طلاب و روحانیون استان یزد با اشاره به حضور داعش در منطقه و حمایت های انگلیس از آن اظهار داشت: در اینکه انگلیس به داعش کمک می کند هیچ تردیدی وجود ندارد اما این کمک از طریق عربستان انجام می شود به نحوی که انگلیس میلیاردها دلار سلاح به عربستان فروخته و عربستان نیز آنها را در اختیار داعش و دیگر تروریست های منطقه قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی انگلیس از این کمک ها شیعه کشی است، افزود: انگلیس از دیرباز دشمن اصلی شیعیان بوده و اهداف خود را از طریق وهابیون اجرایی کرده و زمینه ساز شیعه کشی توسط این گروه شده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امروز دو جریان در مقابل یکدیگر قرار دارند که تقابل ۱۸۰ درجه ای با یکدیگر دارند، عنوان کرد: یکی از این دو گروه دین اعتقادی ندارد و تنها به رعایت ضوابط دین می پردازد که رهبر معظم انقلاب آنها را شیعه انگلیسی معرفی کرده اند.

وی تصریح کرد: اینها دین را نیز از سیاست جدا می دانند در حالی که اگر کسی چنین اعتقادی داشته باشد، پیامبر خدا و حضرت علی (ع) را تکذیب کرده است. 

خاتمی خاطرنشان کرد: البته اکنون عده ای به دنبال پایه گذاری انقلاب معکوس در کشور هستند که خوشبختانه این امر تاکنون به خوبی محقق شده است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتخابات بیان کرد: انتخابات یک جشن بزرگ سیاسی برای کشور است زیرا شکل انتخابات نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار متفاوت شده و این حد مشارکت مردم بی نظیر است.

خاتمی با تاکید بر اینکه هم مردم باید انتخاب درستی داشته باشند و هم کاندیدای ریاست جمهوری باید برنامه داشته باشد، افزود: رئیس جمهوری برای مردم خوب است که برای عمران و آبادانی کشور چشم به بیگانگان نداشته باشد.

خاتمی با اشاره به تحرکاتی که شبکه های بیگانه برای انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند، اظهار داشت: دشمن از مدت ها قبل فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده و به دروغگویی و تخریب پرداخته است اما ما نباید به نحوی عمل کنیم که اجانب به خود اجازه دهند برای ما رئیس جمهور انتخاب کنند.

2929

خاتمی انتخابات انگلیس اشاره جمهوری اینکه دارند عربستان انقلاب ریاست تهران اعتقادی افزود یکدیگر ندارد منطقه درباره اظهار برنامه امروز