برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - شرق نوشت؛بعد از مخالفت استانداری تهران با برگزاری تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، تجمع حامیان احمدی‌نژاد لغو شد؛ اما قالیباف نه.

مازندمجلس:حاميان قاليباف با وجود اعلام استانداري تهران مبني بر غيرقانوني‌بودن هرگونه تجمع بدون مجوز و تبليغات زودهنگام انتخاباتي، تجمع خود را برگزار كردند.

كانال حاميان احمدي‌نژاد روز گذشته اعلام كرد تجمعي كه قرار بود برگزار شود، لغو شده است. پيش از اينكه احمدي‌نژاد روز چهارشنبه در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام كند، در برخي كانال‌هاي تلگرامي حامي او، اخباري مبني بر دعوت به تجمع در ميدان ٧٢ نارمك منتشر شده بود. حاميان احمدي‌نژاد گفته بودند قرار است مردم براي دعوت از رئيس سابق دولت برای ثبت‌نام در انتخابات در مقابل منزل او تجمع كنند.

روز پنجشنبه هم در سايت‌ها و شبكه‌هاي مجازي خبر مشابه ديگري درباره قاليباف منتشر شد. اعلام شده بود تجمع حامیان محمدباقر قالیباف با عنوان «تجمع مدافعان ایران»، ساعت ١٧جمعه ٢٥ فروردین در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار می‌شود. هدف از این تجمع، دعوت از محمدباقر قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ٩٦ عنوان شده بود. خبرگزاري صداوسيما شب گذشته گزارش داد جمعی از مردم، خانواده‌های شهدا، جانبازان و جوانان با تجمع در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، از محمدباقر قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ دعوت کرده‌اند و عضو هيئت‌امنای آستان قدس رضوی در بنیاد برکت نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام قاسمیان گفت: بزرگان نظام در تماس تلفنی از من خواستند دکتر قالیباف را برای ورود در انتخابات راضی کنم تا ایشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنند. آقای قالیباف باید بیاید تا کشتی به‌گل‌نشسته مملکت را حرکت بدهد. حجت‌الاسلام قاسمیان گفت: بنده آقای قالیباف را صرفا دعوت نمی‌کنم، بلکه با ریسمان در خانه ایشان می‌روم و به زور هم که شده، ضمن احترام به بزرگان دیگر، ایشان را به سمت وزارت کشور برای ثبت‌نام در ریاست‌جمهوری هدایت می‌کنم.ایشان تنها مدیری است که صفت مدیر جهادی را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرده است و شخصی مردمی و معتقد است.

عضو هيئت‌امنای آستان قدس رضوی در بنیاد برکت گفت: به خدا سوگند اگر دکتر قالیباف نیاید، رابطه دوستی‌ام را با ایشان کم خواهم کرد؛ زیرا هیچ‌کس مانند ایشان با بحث آسیب‌های اجتماعی که دغدغه رهبری است، آشنا نیست؛ آن‌هم به علت سابقه ایشان در فرماندهی نیروی انتظامی کشور است و اینکه دکتر محمدباقر قالیباف در اشتغال‌زایی و زدودن محرومیت سابقه درخشانی دارد.

اجرای سرود، شعرخوانی و سخنرانی مردمی از دیگر بخش‌های این مراسم بود. حاضران در سالن دست‌نوشته‌هایی با این مضامین «قالیباف جهادی، تکلیفه که بیایی - عمار دارد این خاک، قالیباف قالیباف - باید بیایی قالیباف، باید بیایی قالیباف - ایران مدیر جهادی می‌خواهد نه اشرافی» در دست داشتند و این شعارها را لابه‌لای مراسم سر دادند. در پایان بیانیه‌ای هم از سوی افراد حاضر به نمایندگی از مردم کشور برای دعوت از محمدباقر قالیباف قرائت شد.

2929

قالیباف انتخابات محمدباقر ثبت‌نام مراسم ریاست‌جمهوری احمدي‌نژاد جهادی برگزار حاميان اعلام بیایی سخنرانی بنیاد حجت‌الاسلام سابقه آستان مردمی بزرگان قاسمیان مجموعه گذشته تهران قاليباف ریسمان منتشر عنوان انقلاب کاندیداتوری فرهنگی حامیان هيئت‌امنای