برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایلنا نوشت: مهرداد بذرپاش پس از انصراف از شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

مازندمجلس:در بیانیه مهرداد بذرپاش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملّت عزیز و جوانان بزرگوار

نظر به آخرین وضعیت صحنه انتخابات کشور و ضرورت هم‌گرایی، هم‌افزایی و هم‌آوایی نیروهای انقلاب اسلامی و در شرایطی که همه نخبگان و مردم بر پایان بخشیدن مدیریت ناکارآمد دولت خسته که باعث آزار مردم شده اتفاق‌نظر دارند، اینجانب با در نظر گرفتن مصلحت کلان جبهه انقلاب اسلامی و براساس حجت شرعی و عقلی که با مشورت بزرگواران فعال و همراهان انتخاباتی‌ام داشتم علی‌رغم اعتماد بالای اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی و دعوت فرزندان و خانواده شهدا، جوانان، گروه‌ها و تشکل‌های علمی و دانشگاهی تصمیم به انصراف از ثبت‌نام در انتخابات پیش‌رو نمودم.

ان‌شاءالله تعالی برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و انگیزه‌های متراکمی که تاکنون در برنامه‌های انتخاباتی حقیر تجمیع شده در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیاده‌سازی اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بالای انقلاب و کشور عزیزمان قرار خواهم داد. به طور قطع نسل سوم امیدوارتر و پویاتر و با نشاط‌تر از گذشته و با تأسی از آرمان پیر جماران و رهبر عزیز ادامه مسیر خواهد داد.

به امید ایرانی آباد و سر افراز

سرباز کوچک رهبری و مردم

مهرداد بذرپاش

27213

 

انقلاب اسلامی بذرپاش انتخابات بالای جوانان مهرداد انصراف سرباز رهبری بیانیه