برگزیده ها
تهیه برنامه های صدا و سیما برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

مازندمجلس: سخنگوی وزارت کشور از تهیه زمان بندی پیشنهادی برنامه های صدا و سیما برای نامزدهای انتخابات در جلسه آینده کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مازندمجلس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: با دعوت وزیر کشور نخستین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

سامانی ادامه داد: در ابتدای این جلسه که با حضور دادستان کل کشور، آخوندی معاون سیاسی سازمان صدا و سیما، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما و مسئولان ستاد انتخابات کشور برگزار شد، وزیر کشور به اتفاق آرا به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب و معرفی شد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها گفت: مطابق قانون این کمیسیون به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از امکانات دولتی تشکیل و زیر نظر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات فعالیت می نماید.

سامانی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد اصول حاکم بر تصمیم‌گیری های کمیسیون و زمان بندی پیشنهادی برنامه های صدا و سیما برای نامزدهای انتخابات تهیه و در جلسه آینده مطرح گردد.

گفتنی است مطابق ماده 65 قانون انتخابات ریاست جمهوری تنظیم برنامه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از طریق صدا و سیما به عهده کمیسیون مذکور میباشد.

انتخابات کمیسیون جمهوری ریاست نامزدهای وزارت سامانی برنامه مطابق برگزار تبلیغات سخنگوی