برگزیده ها
ادعای عجیب مرد شیشه‌ای برای سرقت کیف دوستش

مازندمجلس: «صدایی به من می‌گفت اگر کیف مرد صاحبخانه را سرقت نکنم، مرا با سلاحی که داخل آن است خواهد کشت.» این بخشی از اعترافات مرد شیشه‌ای است که کیف دوستش را از ویلای او در لواسان سرقت کرده بود.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت مالباخته در پلیس آگاهی آغاز شد.

 

وی به افسر تحقیق گفت: شب سرقت دوستم از تهران به خانه‌ام در لواسان آمده بود. او معتاد بود و شیشه مصرف می‌کرد. آن شب نیز دور از چشم من شیشه مصرف کرد. شام را در خانه‌مان خورد و بعد رفت. بعد از رفتن او زمانی که به سمت خودروی پارک شده‌ام در ویلا رفتم، دیدم در خودرو باز است و کیفم سرقت شده است. محتویات آن پول و مدارکم و سند خودرو بود.

 

شاکی ادامه داد: سراغ سرایدار رفتم و از او ماجرا را جویا شدم. در جریان گفت‌وگو با وی متوجه شدم مرد مهمان را دیده که حوالی خودرو پرسه می‌زده و حتی کیف را در دست او دیده، اما گمان کرده کیف متعلق به خودش بوده و کنجکاو نشده است. همین موضوع باعث شد با دوستم تماس بگیرم تا کیفم را پس دهد که او مدعی بود سرقتی نکرده و کیفم را نبرده، اما من گمان می‌کنم او سارق اموالم است.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای سرقت، مرد مهمان به عنوان تنها مظنون پرونده سرقت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری او آغاز شد.

 

تحقیقات ادامه داشت تا این که دیروز او بازداشت شد و مورد تحقیقات قرار گرفت و گفت: من دو بار به دلیل اعتیاد و مظنون به سرقت دستگیر شده و به زندان افتاده‌ام. آن شب که مهمان دوستم بودم دو بارشیشه مصرف کردم که همین باعث شد دچار توهم شوم. در حال و هوای خود نبودم. کیف مرد صاحب‌خانه را دزدیدم و به خانه‌ام بردم. آن شب صدایی به من می‌گفت باید این کیف را سرقت کنم در غیر این صورت، سلاحی در آن است که صاحب‌خانه با آن مرا خواهد کشت. در همین توهمات بودم و ترس باعث شد کیف دوستم را سرقت کنم.

 

با توجه به اعتراف‌های دزد شیشه‌ای و این که محل سرقت در منطقه لواسان بوده، پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرای لواسان ارسال شد.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه کثیفی که دو پسر جوان برای منشی یک مطب کشیده و او را به بیابان کشاندند و ..

راننده شیطان صفتی که به دنبال سوار کردن زنان جوان بود! / شیوه ای که همه زنان را فریب می داد!

دختر جوان با چهره ای رنگ پریده گفت: این شیاد با آزار شیطانی اش زندگیم را به فنا داد! + عکس

با پسری دیگر قرار داشتم ولی ناگهان دو مرد جوان غریبه به سراغم آمدند و ..

معلمی که با شاگردانش عکس وفیلم‌های غیر اخلاقی رد و بدل می‌کرد شناسایی شد! + عکس

روح خواهرفوت شده ای که در سلفی برادرش دیده شد! + عکس

دوستم پرونده مهمان ادامه خودرو لواسان تحقیقات صاحب‌خانه مظنون خانه‌ام شیشه‌ای می‌کرد دادسرای