برگزیده ها

مازندمجلس: هفتاد درصد مسئولین که نزد اقای احمدی نژاد آمدند با او مخالف بودند و حتی مباحثی را پیرامون او مطرح می کردند اما بعد پست وزارت او را دریافت کردند.

مازندمجلس: حسن بیادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: برخی افراد مردم را به جان هم می‌اندازند اما در  پشت پرده با هم فالوده می‌خورند؟ خودشان دوم خرداد و سوم خرداد درست می‌کنند بعد با هم رفت و آمد خانوادگی دارند‌؟ این مردم چه گناهی کرده‌اند؟

او افزود: برخی چندین دوره به مجلس رفتند اما  فقط رفتند آنجا  نشستند و هیچ کاری انجام ندادند لذا بسیاری برای ماندگاری خود حرف می‌زنند نه برای ماندگاری نظام واین روش برای ماندگاری نظام خطرناک است.

 دبیرکل حزب آبادگران در پاسخ به اینکه  به نظر شما مسئول فرهنگ کیست؟ بیان کرد: من بیست و پنج ارگان بزرگ را می‌توانم نام ببرم که در فرهنگ مدیریت جزیره‌ای می‌کنند  که مانند این  جریان در سیاست هم وجود دارد.

بیادی با بیان اینکه از شروع فعالیت سیاسی خود به هیچ گروهی وابستگی نداشتم، تاکید کرد: اختیار رای دادن یا ندادن هم با مردم است  و این رای حق الناس است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه  ‌از  نزدیکان قالیباف محسوب می‌شوید آیا به نفع آقای قالیباف کنار می روید، گفت: کسانی که معرفی شده‌اند پاشنه پای آقای قالیباف رو مخ آنهاست. باید دید چه کسانی وارد می شوند ولی مسلم است که قالیباف از بقیه گزینه‌ها بهتر است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در تشریح اولویت برنامه‌های خود گفت:اولویت من محیط زیست است که یک مساله ملی به شمار می رود.

او در پاسخ به اینکه ده سال در شوراها خدمت کرده و شاخص ترین کار خود را چه می داند،افزود:قبل از اینکه سال ۸۱ رای بیاورم پیشنهادم این بود که باید برنامه داشته باشیم. ما معضلات مردم  را از زبان خود مردم شنیدیم. به همین دلیل نظرات مردم را در ملاقات های مردمی دریافت کردیم و  در ادامه چشم انداز تدوین شد و نقش تهران در تحقق سند چشم انداز ۲۰ ساله بعد سه برنامه نوشته شد.

بیادی به برخی از اقدامات خود در شورا اشاره کرد و گفت:‌ دور برگردان‌های تهران به پیشنهاد من بود، پل صدر با ایستادگی من و دکتر شکیب اتفاق افتاد و طرح زیر گذر یادگار امام و پل نابینایان از جمله اقدامات دوران فعالیت در شورای شهر بود و به دلیل اینکه  شورا با ما همکاری کرد و رای دادند این کار ها انجام شد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه اظهار داشتید وابستگی سیاسی ندارم در حالی که به احمدی نژاد نزدیک بودید گفت:وابستگی معنای خود را دارد. در دوره اول  جزو دو سه نفر اول کار بودم اما وقتی در ستاد ایشان فعالیت داشتم  موضوع ۳۵۰ میلیارد تومان را من مطرح کردم.

او با بیان اینکه ما باید ظرفیت جامعه را بالا ببریم بیان کرد:از آقای احمدی نژاد جدا شدم. هفتاد درصد مسئولین که نزد اقای احمدی نژاد آمدند با او مخالف بودند و حتی مباحثی را پیرامون او مطرح می کردند اما بعد پست وزارت او  را دریافت کردند.اما من نگرفتم چون خودم شغل داشتم ما تعهد کرده بودیم از شورای شهر بیرون نرویم. رفاقت من با احمدی نژاد هنوز هست ولی از هم جدا شدیم .

بیادی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی براینکه بیان کردید انتقاد از افراد ندارید و مشکلات از ساختار است ولی با این حال شما کاندیدا  شدید  آیا آمدید که شکایت کنید و کاندیداتوری شما نمادین است  با توجه به این که قالیباف را اصلح دانستید،اظهار داشت: نه من جدی هستم.  وقتی  وارد شورای شهر شدم ساختاری وجود نداشت. ده سال بود که ذی حساب و ناظر و بودجه و برنامه نداشت. و بحث  ذی حسابی را به مجلس  برده و  قانونی‌اش کردم. همین ساختار جلوی فسادها را گرفت.

 او بیان کرد:نظر من این است که ما در تنبل‌ها اول شدیم نه اینکه بگوییم کار بزرگی کردیم. ببینید در سازمان های دیگر مثل ثبت اسناد و قوه قضاییه چه خبر است بعد به شهرداری ایمان خواهید آورد.

بیادی در باره اینکه آیا به خاطر حمایت از احمدی نژاد پشیمان نیستید، گفت: من  منتقد احمدی‌نژادبودم و آن موقع که حمایت می‌کردم پشیمان نبودم. آن کسانی که آن موقع مخالف بودند بعد پست وزات گرفتند باز دوباره مخالف هستند باید پشیمان باشند نه من. لذا به موقع کنار کشیدم و هنوز ایشان را به عنوان کسی که می‌تواند در جامعه موثر باشد می‌شناسم.

او در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا منظور شما جمنا است  گفت: بله

اینکه احمدی بیادی قالیباف پشیمان فعالیت سیاسی برنامه مخالف شورای اینکه  کسانی وابستگی انتخابات حمایت ماندگاری اقدامات تهران اظهار جامعه ساختار براینکه انداز نداشت دریافت سوالی خرداد افزود رفتند افراد جمهوری فرهنگ ریاست اولویت کردیم