برگزیده ها
خانم کارمندی که با مسئول شرکت کار کثیفی کرد!

مازندمجلس: کارآگاهان پلیس فتا یک زن را که با هک کردن سایت یک کارگاه تولید اسباب بازی اقدام به ارسال مطالب نادرست به مخاطبان کرده بود شناسایی و به دادسرا معرفی کردند.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، چندی پیش بود که فردی با در دست داشتن شکایت و دستور قضائی به این پلیس مراجعه و از هک شدن سایت مربوط به کارگاه تولیدی اش توسط فرد ناشناسی طرح شکایت کرد.

 

شاکی گفت: "من یک کارگاه تولید اسباب بازی دارم و به همین منظور سایتی را در فضای مجازی طراحی کرده و از آن طریق با پدران و مادران ارتباط برقرار کرده ام؛ مدتی است که فرد ناشناسی سایت شرکت را هک و اقدام به ارسال مطالب خلاف واقع به مخاطبان کرده است."

 

 در تحقیق صورت گرفته از شاکی متوجه شدیم که شاکی نرم افزار اجتماعی مورد نظر و کاربردی خود را با شماره همراه اول فعال کرده است و تنها سرنخ پرونده این شماره تلفن است.

 کارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات لازم متوجه شدند که خط مورد نظر مربوط به فردی ساکن یکی از محلات شهر یزد است که پس از هماهنگی با بازپرس پرونده، وی را به پلیس فتا احضار کردند.

 

با حضور این فرد در پلیس فتا وی اعلام کرد که مهارت لازم برای کار کردن با سیستم کامپوتر را ندارد و خط مورد نظر در اختیار دخترش است که به همین منظور دختر وی نیز به پلیس فتادعوت شد.

متهم در پلیس فتا به هک سایت شاکی اعتراف کرد و گفت:"من قبلا مدتی را کارمند شاکی بودم و به علت اینکه مرا از کار بیرون کرده و دستمزد مرا پرداخت نکرده بود برای انتقام از وی دست به این کار زدم."

 

 این پرونده نیز پس از انجام تحقیقات لازم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

رادیو سهام

110

این اخبار را از دست ندهید:

ای کاش مرا با آن وضعیت زشت در کنار آن مرد غریبه نمی دیدند!

متاسفانه شوهرم بلای زشتی بر سر دخترم می آورد و من هم..

وقتی نیمه های شب وارد اتاق دخترم شدم با دیدن آن صحنه های زشت، دنیا روی سرم خراب شد!

پیرمرد منحرفی که بعد از دیدن دختر همسایه کنترل خود را از دست داده بود و ..! + عکس

شوهرم فهمید که پسر جوان چه نیتی با من در سر دارد / من هم به حرف پسر جوان گوش دادم!

خواننده معروف فوت کرد + عکس

 

پرونده شماره متوجه تحقیقات دخترم ارسال منظور شکایت کارمند مربوط کارگاه ناشناسی اقدام