برگزیده ها

مازندمجلس: برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت که به توصیه برادرش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم کاندیدا شده است.

مازندمجلس: مستقر در ستاد انتخابات کشور، محمد هاشمی‌رفسنجانی برادر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ضرورت‌هایی بود که دواطلب شوم از جمله توصیه مرحوم هاشمی و همچنین با عنایت به صحنه رقابت لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد. باتوجه به آرمان و اندیشه‌های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بر آن شدم در حد توانم آرمان‌های ایشان را پیگیری کنم.
 
وی افزود: حضورم در انتخابات حاصل تصمیم جمعی بود و درباره کنار کشیدن به نفع روحانی زود است، حرفی بزنم. معلوم نیست رقابت چگونه باشد به من تکلیف شده حضور داشته باشم و برای حضورم مشورت هم کردم.
 
داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: صداوسیما باید در عرصه انتخابات، ملی عمل کند و به چپ و راست کاری نداشته باشد. خوشبختانه برنامه ششم که اخیراً به تصویب رسیده اولیت‌ها را مشخص کرده و کشور بر آن اساس اداره می‌شود و من هم بر آن اساس کشور را اداره خواهم کرد.
 
هاشمی رفسنجانی ادامه داد: در زمانی که رئیس این سازمان بودم خدمت امام رسیدم که ایشان فرمودند: اگر کسی گرایش سیاسی خود را در صداوسیما اعمال کند، اشکال دارد؛ افرادی که در صداوسیما هستند باید اندیشه خود را زیر پا بگذارند و کشور را بدون گرایش اداره کنند.
 
وی درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات گفت: حضور احمدی‌نژاد به رهبری مرتبط است و بنده درباره حضور ایشان نمی‌توانم اظهار نظر کنم.
انتخابات اداره رفسنجانی صداوسیما درباره هاشمی گرایش احمدی حضورم توصیه مرحوم رقابت اظهار