برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند از دستگیری شکارچیان غیر مجاز و کشف دو راس بچه آهو زنده در این رابطه خبر داد.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ حمید نوری گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان دام و شکارچیان غیرمجاز حیات وحش و برابر اخبار واصله مبنی بر انتقال چند راس شکار غیرمجاز از محورهای اصلی شهرستان، دستگیری شکارچیان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران بلافاصله اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محور ذکر شده کرده که در بررسی خودرو های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک که در بازرسی خودروی مذکور دو راس بچه آهوی زنده کشف کردند. 
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در این رابطه دو نفر شکارچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند. 
نوری در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مقتدر و حامی محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه شکار و قاچاق غیر مجاز حیوانات بشدت با مجرمان برخورد کرده، خاطر نشان کرد:مردم و شهروندان عزیز می توانند به عنوان یکی از دوست داران محیط زیست و حیات وحش محل زندگی خود، در صورت مشاهده هرگونه تحرک مشکوک شکارچیان و یا شکار غیر مجاز مراتب را به اداره محیط بانی و یا مرکز فوریت های پلیسی 110اعلام کنند، تا شاهد فعالیت شکارچیان غیرمجاز در شهرستان نباشیم.  
شکارچیان شهرستان غیرمجاز نیروی عنوان مشاهده هرگونه انتظامی خودروی برخورد بازرسی قاچاقچیان مشکوک