برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سرقت مسلحانه از یک موسسه مالی در مشهد،وقوع سیل مرگبار در سه استان،آدم ربایی اشتباهی مهمترین اخبار حوادث روز شنبه است.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، ظهر امروز سارق مشکی پوشی با موتور سیکلت مقابل موسسه اعتباری ثامن در خیابان چمن 89 مشهد توقف کرد و پس از ورود به بانک با تهدید کارکنان  و مشتریان موفق به سرقت شد. 
سارق مسلح، اقدام به کشو زنی کرد و بلافاصله از موسسه خارج شد. با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات برای شناسایی این سارق آغاز و سرنخ هایی به دست آمد.
هنوز میزان پول های سرقتی از موسسه ثامن مشخص نیست.(بیشتر بخوانید)

سیل ویرانگر 32 نفر را با خود برد

وقوع سیل ویرانگر در سه استان آذربایجان شرقی،غربی و کردستان 37 کشته گرفت. تنها در دو شهر آذرشهر و عجب شیر 30 نفر جان خود را از دست دادند. پنج نفر هم در کردستان به علت ریزش دیواره پارک کوثر سقز جان خود را زیر آوار از دست دادند. (بیشتر بخوانید)  سرقت مسلحانه در روز روشن در مشهد/ سیل 32 نفر را با خود برد/ آدم ربایی اشتباهی در شهریار/زورگیر بالاشهر دستگیر شد 
آدم ربایی اشتباهی
سه هفته قبل مردی به پلیس آگاهی غرب استان تهران رفت و از گم شدن پسر هفت ساله اش خبر داد. در ادامه مشخص شد کودک هفت ساله از باغی که پدرش سرایدار آن است خارج شده و پس از خرید نان دیگر بازنگشته است. سرانجام آدم رباها با مرد سرایدار تماس گرفته و از او درخواست پول کردند. آنها 100 میلیون خواستند در حالی که من سرایدار هستم. 
در ادامه با شناسایی دو آدم ربا در باغی همان اطراف آنها دستگیر شدند. متهمان در بازجویی ها ادعا کردند وقتی پسر بچه از باغ خارج شده فکر کرده اند او  پسر صاحب باغ است به همین دلیل او را ربوده اند. اما چند روز بعد متوجه شدند این پسر کودک سرایدار باغ است. 
آتش سوزی قطار شهری مشهد
ظهر امروز قسمتی از ایستگاه نبوت قطار شهری مشهد به علت جوشکاری کارگران مترو آتش گرفت. محل حادثه گودال انباشت زباله بود که به علت ریختن جرقه های جوشکاری کارگران دچار آتش سوزی شده اما خیلی زود آتش مهار شد.  دستگیری زورگیر کیف قاپ شمال تهران با شلیک پلیس
با توجه به افزایش وقوعات کیف قاپی توسط تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت ، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس با بررسی اظهارات مالباختگان مبنی بر قوی هیکل و تنومند بودن سارق، اطمینان پیدا کردند که تمامی سرقت های کیف قاپی تک نفره توسط یک نفر انجام شده ؛ لذا ضمن انجام هماهنگی با کلانتری های مناطق شمال شهر تهران ، مشخصات بدست آمده از سارق در اختیار تمامی کلانتری های شمال تهران قرار گرفت. 
سرانجام 18 فروردین مأمورین کلانتری 123 نیاوران به سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان نوریان – خیابان آذر مینا برخورد کردند که مشخصاتش کاملا با مشخصات سارق کیف قاپ همخوانی داشت ؛ لذا به این شخص دستور ایست داده اما سرنشین موتورسیکلت بدون توجه به دستور ایست مأمورین اقدام به فرار می کند. (بیشتر بخوانید) سرقت مسلحانه در روز روشن در مشهد/ سیل 32 نفر را با خود برد/ آدم ربایی اشتباهی در شهریار/زورگیر بالاشهر دستگیر شد  دستگیری کلاهبردارمیلیونی با تراکنش های جعلی بانکی  سرهنگ ایوب احمدی گفت: با اعلام شکایت متصدی یکی از فروشگاه های خدمات کامپیوتری در فردیس مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به فروشگاه وی اقدام به خرید مبلغ 10 میلیون ریال کرده و سپس با ارائه تراکنش جعلی از وی کلاهبرداری و سریعا محل را ترک کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.(بیشتر بخوانید)
  
بیشتر تهران سرایدار بخوانید سرنشین اقدام موتورسیکلت کلانتری موسسه دستور خیابان کارگران تراکنش فروشگاه جوشکاری مأمورین میلیون تمامی مشخصات دستگاه دادند امروز اعلام میزان دستگیر زورگیر موضوع شناسایی ربایی کردستان استان ویرانگر ادامه