برگزیده ها
تجهیز تمام مدارس استان تهران به سیستم سرمایشی/احداث مدارس در مناطق پرتراکم

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت:در سال 96 یکی از اولویت های ما تکمیل فضاهای باقی مانده و ساخت مدارس است.

مازندمجلس: داریوش ورناصری مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به فعالیت های این سازمان در سال تحصیلی 95 و 96 اظهار  داشت: ما در سال 95  فعالیت های خوبی برای استاندار سازی مدارس انجام داده ایم.به طور مثال در استان تهران 4 هزار و 500 کلاس درس به سامانه حرارت مرکزی مجهز شده است اما در حال حاضر هزار کلاس درس باقی مانده تا با بخاری های گازی خداحافظی کنند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه وارد فصل گرما می شویم گفت:در حال حاضر مدارس استان تهران در فصل گرما با مشکلی مواجه نیستند و همه مدارس در این مناطق دارای سیستم سرمایشی مناسب هستند.
ورناصری افزود:در سال 96 برنامه های خوبی برای رفاه دانش آموزان مدنظر قرار داده ایم.یکی از اولویت های ما تکمیل فضاهای باقی مانده در برخی مدارس است.گفتنی است هم اکنون 150 پروژه در درست اجراست.
وی ادامه داد:همچنین در نظر داریم تا در برخی مناطق مانند منطقه 22،منطق جنوبی،شهرستان های استان تهران همچون بهارستان،رودهن،بومهن ،پردیس و پرند که  تراکم دانش آموزی زیادی وجود دارد مدارس بیشتری را احداث کنیم.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران بیان داشت:در سال 96 برای تکمیل و ساخت مدارس نیازمند 150 تا 200 میلیارد تومان بودجه هستیم. 
ورناصری خاطر نشان کرد:علاوه بر این ها خیرین نقش بسیار مهمی در آموزش و پرورش دارند چرا که 30 درصد اعتبارات ما برای تجهیز و ساخت مدارس در استان تهران به کمک خیرین صورت می گیرد.
وی در پایان از برگزاری جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز خبر دادو گفت:این جشنواره در چهارم اردیبهشت ماه و در سالن اجلاس سران برگزار می شود 

مدارس تهران استان خیرین نوسازی مناطق تکمیل سیستم جشنواره مانده اشاره تجهیز ورناصری سرمایشی احداث