برگزیده ها
انتظار می‌رود در انتخابات پیش‌رو نظام مردم‌سالار دینی‌ را دوام تازه‌ای بخشیم

مازندمجلس: نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: اینک که دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم، نظام مردم سالار دینی‌مان را دوام تازه‌ای بخشیم.

مازندمجلس:، محمد نعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج و بخش های بنت،آشار، لاشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (27 فروردین ماه 96) طی سخنانی به عنوان نطق میان دستور صحن علنی مجلس اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام مترقی برآمده از آن مسیر جدیدی را برای تحقق عدالت، آزادی، توسعه و معنویت پیش روی ملل جهان گشوده است.

وی افزود: در این مسیر ملت قهرمان ایران با فداکاری‌های بی‌نظیر و درخشان،موفقیت‌های بی‌مانندی را از آنِ‌خود کرده‌اند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس همچنین تصریح کرد: اینک که دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم، انتظار می‌‌شود جهت تحقق هرچه بیشتر آرمان‌های انقلاب و مشارکت بالای مردمی پشتوانه جدیدی و محکمی برای نظام جمهوری اسلامی فراهم سازیم؛ نظام مردم سالار دینی‌مان را دوام تازه‌ای بخشیم و گفتمان اعتدال و عقلانیت را نهادینه‌ سازیم.

وی ادامه داد:  علیرغم وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌نظیر توسعه‌ای استان ما به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است که توسعه و پیشرفت آن منوط به شکل‌گیری عزم ملی میان ملت، مجلس مو دستگاه‌های دولتی است تا مسیر پیشرفت و توسعه‌ای که با انقلاب اسلامی آغاز شد شتاب متناسب و افزون‌ترین پیدا کند.

امینی‌فرد در ادامه خاطرنشان کرد: در میان انبوه مشکلات بیشمار تنها به چند مورد آنها اشاره می‌کنم تا با همکاری شما امنای ملت تصمیمات جدی جهت تحقق آن اخذ و اجرایی شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: مردم بلوچ ایرانیانی اصیل و متدین هستند که در طول تاریخ میهن دوستی آنها زبانزد عام و خاص بوده‌اند حتی در برهه‌هایی که دولت مرکزی در ضعف بوده، آنها از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و باعث استعمارگران پرتغالی و انگلیسی تا پای جان جنگیدند و از وطن راندند وبا افتخار شهیدانی را تقدیم داشتند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در دفاع مقدس هم همراه با سایر هموطنان با متجاوزان جنگیدند و جالب است بدانیم برابر اعلام بنیاد شهید کم سن و سال شهید دفاع مقدس، شهید اخلاقی، شهیدی از تبار همین مردم بوده است اما متأسفانه در تاریخ نویسی کشور غفلتی عجیب از مبارزات بیگانه ستیزانه مردم بلوچ و قهرمانانشان وجود دارد.

وی در خاتمه به چالش‌های موجود در حوزه انتخابیه خود نیز اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی به مشکلات آنها شد.

اسلامی امینی‌فرد توسعه‌ای نماینده انقلاب انتخابات پیشرفت دستور ادامه مشکلات جمهوری تاریخ اشاره جنگیدند توسعه شورای ایرانشهر تازه‌ای عنوان انتظار بخشیم جدیدی بی‌نظیر