برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب گفت: تلاشمان این است ائتلافی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل دهیم اما ارائه لیست جدا هم ممکن است.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب، درباره فعالیت این کمیته برای انتخابات شوراها، گفت: اعضای این کمیته در حال تهیه لیست هستند و تلاشمان این است ائتلافی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل دهیم اما ممکن است لیست جدا ارائه کنیم.
 
رهامی درباره عضویتش در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت:‌ من از ابتدا عضو این شورا بودم. حضور من در شورای عالی سیاست‌گذاری و هم کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب عضویت حقیقی است و هدفم ریش‌سفیدی بین اصلاح‌طلبان است تا اختلافات را حل کنم.
 
داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است به نفع روحانی کنار برود، گفت: من خودم کاندیدا هستم و آمده‌ام فعالیت کنم و از حالا نمی‌توانم بگویم کنار می‌کشم.
 
حجت‌الاسلام محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب روز گذشته(27 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
رهامی در جمع خبرنگاران گفته بود می‌خواهم تجربه‌ای را که در طول 37 سال بدست آوردم اجرا کنم. من برنامه مستقل دارم و اینکه اصلاح طلبان یک کاندیدا داشته باشند بحث دیگری است.
انتخابات کمیته شورای اصلاح‌طلبان رهامی سیاست‌گذاری احزاب اصلاح‌طلب کاندیدا ریاست‌جمهوری  رهامی دوازدهمین درباره شوراها ارائه فعالیت