برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید براینکه بدهی به پیمانکاران در دوران شهرداران قبلی تهران هم وجود داشته و موضوع جدیدی نیست، گفت: رقم بدهی شهرداری به پیمانکاران 3 هزارمیلیاردتومان است.

مازندمجلس:

به گزارش گروهجامعه خبرگزاری میزان، قدرت گودرزی گفت: طی سالیان گذشته هزینه هایی برحسب ضرورت درپایتخت انجام شده است که اعتبارات آن در سال انجام پروژه انجام تامین نشده و موکولبه سال بعدی شده و پرداخت می شود.

وی با اشاره بهارائه گزارش میزان دقیق بدهی ها در شورای شهر تهران اظهارکرد: متاسفانه در حال حاضرعده ای از نمایندگان که در سال های اخیر به هیچ عنوان پیگیر مطالبات شهرداری از دولتنبوده حالا درخصوص میزان بدهی های شهرداری به پیمانکاران سیاه نمایی می کنند.

گودرزی تاکید کرد:آقایان حتی به خود زحمت ندادند آمار دقیق را دریافت کنند تا آمار دروغ به مردم ارایهندهند.

معاون مالی و اقتصادشهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مطرحکردن برخی مسایل کذب علیه شهرداری تهران کمکی به موقعیت سیاسی افراد نخواهد کرد، ادامهداد: نماینده ای که در این سال های به هیچ عنوان پیگیر مطالبات شهرداری از دولت نبودهدرحال حاضر درخصوص میزان بدهی های شهرداری به پیمانکاران سیاه نمایی می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر بدهی های دولت به مدیریت شهری پرداخت می شد، هم اکنون میزان بدهی های شهرداریبه پیمانکاران به این میزان نبود، ادامه داد: دولت باید سهم خود را پرداخت می کرد تابسیاری از پروژه ها به ثمر برسد اما با عدم پرداخت دولت بازهم شهردار تهران نگذاشتهاست که پروژه ای بر روی زمین بماند.

گودرزی تاکید کرد:اقدامات و پروژه های بزرگی که در دوره اخیر انجام شده بر هیچ یک از شهروندان پوشیدهنیست، اما جای سوال است که چرا برخی از مسئولان چشمان خود را بر روی این اقدامات وپیشرفت های اخیر بسته اند.

معاون مالی و اقتصادشهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیشرفت هایاخیر در حالی به ثمر رسیده است که دولت در قبال شهروندان تهرانی به هیچ عنوان مسئولیتپذیر نبوده است.

وی با بیان اینکهقانون گذار دولت را مکلف کرده که به شهردار ی کمک کند اما دولت سرباز می زند، تصریحکرد: درکمال تعجب نیز در سال گذشته 30 تا 40 درصد درآمدهای پایدار شهرداری تهران ازمحل درآمد مالیات بر ارزش افزوده توسط دولت کاهش یافت.

گودرزی درخصوص میزاندقیق بدهی های شهرداری به پیمانکاران نیز گفت: در سال94 میزان دقیق بدهی شهرداری بهپیمانکاران را مشخص کردیم و رقم زیر 9 هزار میلیارد تومان بود اما امروز که خدمت شماهستیم این رقم به 4 هزار و 300 میلیاردتومان رسیده است که یک سوم این رقم هم با پیگیریهای به عمل آمده باید اصلاح شود و قطعا به 3 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

شهرداری میزان تهران پیمانکاران پروژه پرداخت گودرزی درخصوص تاکید میلیارد عنوان اقتصادشهری اینکه شهردار شهروندان تومان اقدامات رسیده پیگیر گذشته گزارش اشاره مطالبات نمایی معاون