برگزیده ها
فساد اقتصادی و ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور بیداد می‌کند/ شاهد فراموش شدن ضعفا به عرض اندام اغنیا در کشور هستیم

مازندمجلس: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فساد اقتصادی و ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور بیداد می‌کند، گفت: طبقه محروم جامعه رو به فراموشی هستند و در عوض اغنیا و ثروتمندان در کشور عرض اندام می‌کنند.

مازندمجلس:، احمد مرادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (27 فروردین 96) گفت: بر خود لازم می‌دانم اعلام کنم جامعه دچار چالش‌های جدی شده است که باید برای آنها چاره‌اندیشی شود. 

وی افزود: اگر در بعد سیاست خارجی دیوانه‌ای مثل ترامپ پیدا شده که گستاخانه به کشور سوریه حمله می‌کند و یا تهدید به بی‌نظمی و ناامنی در جهان دارد این مهم برنامه‌ریزی دقیق در سیاست خارجی را از سوی متولیان امر اعم از دولت و مجلس را می‌طلبد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس اظهار داشت: در حوزه داخلی فساد اقتصادی و بالطبع ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور بیداد می‌کند. مگر فلسفه انقلاب توجه به ضعفا و محرومان نبود. 

مرادی خاطرنشان کرد: محرومین کجای معادله خدمت‌رسانی قرار دارند. طبقه محروم جامعه رو به فراموشی هستند و در عوض اغنیا و ثروتمندان در کشور عرض اندام می‌کنند.

وی افزود: بیکاری در کشور رو به بحران گذاشته است. شعارگرایی و آمارهای غلط در این رابطه مردم را بی‌اعتماد کرده است. آمار مرکز آمار را قبول کنیم یا واقعیت‌های جامعه را؟ چرا دولت اقدام جدی و عملی را از خود نشان نمی‌دهد؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی با نگاه تولید و اشتغال است. دولت می‌خواهد با این بیکاری افسارگسیخته چکار کند؟ چه برنامه‌ای دارد؟ چگونه می‌تواند موانعی که به ناحق برای تولید کنندگان ایجاد شده است، بردارد.

مرادی خاطرنشان کرد: در باب موضوع بازنشستگان، معلمان، کشاورزان، کارمندان و صیادان بارها و بارها در مجلس تذکر داده شده است. این اقشار عزیزترین اقشار جامعه هستند اما به ضعیف‌ترین قشر تبدیل شدند.

وی افزود: یکی از خواسته‌های ما لغو قرارداد سراسر فساد واگذاری آلومینیوم المهدی و بازگشت به کار کارگران اخراجی و دلجویی از کارگران موجود است و دیگر اینکه مصوبه تعجب‌آور دریافت عوارض از مردم بومی جزیره قشم از طریق بندر‌های پل و لافت توسط منطقه آزاد قشم لغو شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

مرادی جامعه افزود می‌کند نماینده بندرعباس بیکاری شورای اسلامی کارگران مشکلات اقشار بارها تولید خاطرنشان خارجی اجتماعی ناهنجاری‌های اقتصادی بیداد اندام سیاست اغنیا اظهار