برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر صبح روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه و در پی وقوع سیل تاسف انگیز در استان آذربایجان شرقی ،غربی،اردبیل و کردستان ،به عنوان نماینده معظم له دقایقی قبل وارد استان آذربایجان شرقی شد.

مازندمجلس: نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر به منظور بررسی از روند امدادرسانی به سیل زدگان استان های گرفتار در سیل، دقایقی پیش وارد تبریز شد.
 
به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی با إبراز تأسف، تاثر و اندوه از وقوع حادثه دلخراش سیل و جان باختن شماری از هموطنان در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان  و ابلاغ پیام همدردی و تاسف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: این سفر بنا به دستور رهبر معظم انقلاب به منظور بررسی وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان این استان ها و ابراز همدردی با آنان صورت گرفته است.
 
وی ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز به ملت شریف ایران و به ویژه مردم صبور استان های سیل زده و همدردی با بازماندگان مردم این مناطق را مقاوم و نستوه خواند و تصریح کرد: این ضایعه دلخراش ملت ایران را عمیقا متاثر کرده است .
 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که به منظور بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به این منطقه سفر کرده است ضمن تقدیر و تشکر از تلاش جدی تمامی امدادگران ،خواستار توجه هر چه بیشتر در رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان،در اختیار قرار دادن امکانات ،اسکان و رسیدگی به مصدومان شد.
 
در ادامه و در جلسه جداگانه ای روند امدادرسانی مورد بررسی قرار گرفت و توصیه ها و تاکیدات لازم نیز ارائه گردید.
بررسی امدادرسانی منظور همدردی وضعیت استان انقلاب زدگان رسیدگی آذربایجان ابراز هموطنان دلخراش نماینده جمعیت حادثه تبریز