برگزیده ها
شیوۀ عجیب داماد ترامپ برای انتخاب مشاور اقتصادی کاخ سفید!
مازندمجلس: مجله "ونتی فر" در گزارشی نوشت جرد کوشنر مشاور اقتصادی کاخ سفید را با جستجو در آمازون پیدا کرده است.

 به گزارش ایران آنلاین، کوشنر مشاور اقتصادی ترامپ را در آمازون پیدا کرد! به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، مجله «ونتی فر» شنبه گزارش داد «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور آمریکا- یکی از مشاوران اقتصادی کاخ سفید را با جستجو در وبسایت Amazon (آمازون) پیدا کرده است.

براساس این گزارش ترامپ از کوشنر خواست درباره چین تحقیق کند و کوشنر برای این کار از وب‌سایت آمازون شروع کرد. وی در این وب‌سایت یک کتاب پیدا کرد که توسط «پیتر ناوارو» نوشته شده بود. عنوان این کتاب (مرگ بوسیله چین) توجه کوشنر را جلب کرد و او از ناوارو خواست به عنوان مشاور اقتصادی با کمپین ترامپ همکاری کند. ناوارو تأثیر بسزایی در شکل‌گیری دید ترامپ نسبت به سیاست‌های تجاری چین داشت. 

البته نظر ترامپ نسبت به چین در هفته‌های اخیر تغییر کرده است. در زمان برگزاری کمپین‌های انتخاباتی 2016 ترامپ بر این باور بود که چین ارزش ارز را به نفع خود دستکاری می‌کند؛ اما در حال حاضر دید وی کاملاً تغییر کرده است.

اکنون کاخ سفید مایل است به جای سختگیری درباره سیاست‌های تجاری چین این کشور را به یک متحد ژئوپولتیک برای مقابله با کره شمالی تبدیل کند.
ترامپ کوشنر اقتصادی مشاور آمازون گزارش ناوارو عنوان سیاست‌های تجاری تغییر وب‌سایت داماد خواست درباره جستجو