برگزیده ها
پیام حسن روحانی به سیل‌زدگان/ دولت تا ساماندهی نهایی کنار شما خواهد بود

مازندمجلس: رییس‌جمهوری در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل‏‌زده اطمینان داد دولت تا ساماندهی نهایی کنار آنها خواهد بود.

مازندمجلس: رییس‌جمهوری در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل‏‌زده اطمینان داد دولت تا ساماندهی نهایی کنار آنها خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل‌ زده آذربایجان‌شرقی و غربی و اردبیل و به‌ ویژه خانواده‌‌های جان‌باختگان و آسیب‌‌دیدگان، اطمینان داد دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارت‌های وارده، در کنار این عزیزان خواهد بود.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثۀ خسارت بار سیل و رانش زمین در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی و اردبیل که منجر به جان باختن و مفقود و مصدوم شدن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، موجب اندوهی عمیق و فراوان برای عموم هموطنان عزیز و مسئولان کشور گردید.

استانداران محترم استان‌های آسیب‌ دیده و همچنین وزیر محترم نیرو که به نمایندگی از اینجانب به همراه معاونین وزرای ذیربط برای سرکشی و رسیدگی به امدادرسانی به هم میهنان آسیب دیده به منطقه سفر کرده‌اند؛ از اولین ساعات این حادثه ناگوار به همراه سایر دستگاه‌ها، نهادها و نیروهای مسلح در میدان کمک به مردم حضور داشته اند.

مجددا از همۀ دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان می‌خواهم بدون هیچ وقفه‌ای با بسیج همة امکانات موجود، برای یاری رساندن به آسیب‌دیدگان و مصدومان تلاش مضاعف کنند و هرچه سریع‌تر به ساماندهی امور مناطق آسیب‌‌دیده بپردازند. در این زمینه و در پی اخذ گزارش از مسوولان مرتبط؛ دستورات لازم و فوری به وزرای محترم کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، نیرو، سازمان هلال احمر و سایر دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده است.

لازم می‌دانم ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم شریف استان‌های سیل‌ زده و به‌ ویژه خانواده‌‌های محترم جان‌باختگان و آسیب‌‌دیدگان، اطمینان ‌دهم دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارت‌های وارده در کنار شما عزیزان خواهد بود.

حسن روحانی

ربیس جمهوری اسلامی ایران»

 

استان‌های ساماندهی همدردی ابراز نهایی محترم روحانی رسیدگی اطمینان تسلیت دستگاه‌ها عزیزان وارده هموطنان ذیربط همراه خسارت‌های وزرای جان‌باختگان آذربایجان‌شرقی گزارش پیامی اردبیل خانواده‌‌های مطلوب آسیب‌‌دیدگان جبران