برگزیده ها
10 دلیل وجود دارد که روحانی نمی‌تواند رئیس جمهور آینده باشد/ می‌خواستند در 100 روز بر اقتصاد تأثیر بگذارند اما نتوانستند/ قشر فقیر تامین نشده است

مازندمجلس: مسئول ستاد مردمی روحانی در کشور در انتخابات 92 با تأکید بر اینکه رأی آوردن مجدد روحانی به دلیل عملکرد او به ویژه در زمینه اقتصادی سخت است، گفت: آقای روحانی در شعارهای خود می‌گفت که اقتصاد را 100 روزه متحول می‌کند اما نتوانست.

مازندمجلس:محمد ارشدی مسئول ستاد مردمی روحانی در کشور در انتخابات 92 ، با اشاره به عملکرد 4 ساله دولت یازدهم، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که همیشه از دولت‌ها پشتیبانی می‌کنند و روال درست نیز این است که وقتی یک دولت مستقر است باید از آن پشتیبانی کنیم و این سیاست کلی نظام است اما برخی از واقعیت‌ها را نمی‌توان مطرح نکرد.

ارشدی ادامه داد: دولت تدبیر و امید سال 92 با شعار «اصلاح اقتصاد، برنامه‌ریزی و استفاده از بزرگان اقتصاد» روی کار آمد و قرار شد که اقتصاد را به سمت پیشرفت ببرد اما متأسفانه ما شاهد عدم استفاده از نیروهای متخصص و جوان در دولت یازدهم بودیم در حالی که رشد و پیشرفت کشور و اقتصاد با نیروی کارآمد قابل تحقق است.

 

مسئول ستاد مردمی روحانی در کشور در انتخابات 92، تصریح کرد: نقد اساسی ما به بدنه اقتصادی دولت است چرا که در نظام بانکی و پولی کشور اتفاق خاصی نیفتاده و مدیران قبلی که روحانی قول تعویض آنها را داده بود عوض نشدند مگر در بدنه بالایی که چند مدیر تغییر کردند که آنها هم به مدیران نجومی تبدیل شدند و روند قبلی اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه ما در این 4 سال موضوع خاص و قانون جدیدی در بحث اقتصادی از دولت ندیدیم، یادآور شد: بدنه سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارتخانه اقتصاد باید تغییر می‌کرد که این گونه نشد و درعین حال از نیروهای فرتوت و پیر  استفاده شد و این برخلاف توصیه رهبر انقلاب مبنی بر جوان‌گرایی بود.

ارشدی با اشاره به این نکته که دولت یازدهم متولی برنامه توسعه پنجم بود و با طرح این سؤال که چقدر از برنامه پنجم محقق شد، افزود: آمار ما، آمار خوبی نیست، خروج از رکود با چه مقیاسی مطرح می‌شود، آیا رشد اقتصادی 8-9 درصدی دولت واقعی بوده است؟ 

رئیس جبهه معتدل اعتدال‌گرایان ایران اسلامی، تصریح کرد: آقای روحانی تلاش خود را انجام داد و زحمت هم کشید اما شخص روحانی به تنهایی نمی‌تواند از این رو به نظر می‌رسد دولت و کابینه یازدهم پشتیبانی قوی برای روحانی نبوده و نیست.

وی با اشاره به ناهماهنگی مدیران اقتصادی دولت به اختلافات علنی نعمت‌زاده، طیب‌نیا و سیف پرداخت و گفت: با وجود این اختلافات و حرف‌های گوناگون ماحصل صحبت را آقای نهاوندیان می‌گوید که با هیچ کدام سنخیت ندارد لذا یکی از نقدهای اصلی ما ارنج دولت است.

ارشدی در پاسخ به سؤالی درباره وعده 100 روز روحانی برای اصلاح اقتصاد و انکار این موضوع در نشست خبری اخیر، گفت: رهبر انقلاب فرمودند به مردم قولی ندهید که بعداً بگویید نشد و ما نگفتیم؛ این همه رسانه و مدرک وجود دارد که ما گفتیم و اگر امروز دوستان اعتقاد دارند که چنین حرفی نزدند نظر شخصی خودشان است چرا که همه ما می‌گفتیم 100 روزه اقتصاد را درست می‌کنیم و حداقل تأثیرات بزرگی بر اقتصاد می‌گذاریم اما نشد. 

مسئول ستاد مردمی روحانی در کشور در انتخابات 92 در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر امکان رأی‌آوری مجدد روحانی با توجه به کارنامه وی، خاطرنشان کرد: رأی آوردن مجدد روحانی سخت است و من 10 دلیل دارم که او نمی‌تواند رئیس جمهور آینده کشور باشد.

وی به طرح برخی از این 10 مورد پرداخت و اظهار داشت: جدایی روحانی از طیف همراهش، استفاده از کابینه پیر، ثبت‌نام آقای جهانگیری و به نتیجه نرسیدن همراهان همیشگی، اثر نگذاشتن در فرهنگ عمومی و اجتماعی و تأمین نشدن قشر فقیر از جمله مواردی است که رأی آوردن روحانی را با سختی مواجه کرده است. 

روحانی اقتصاد مسئول یازدهم ارشدی اقتصادی مردمی انتخابات انقلاب مدیران استفاده پشتیبانی اشاره نمی‌تواند برنامه موضوع تغییر کابینه اختلافات آوردن پرداخت گفت‌وگو اتفاق جمهور اصلاح آینده پیشرفت نیروهای اظهار تصریح فرمودند