برگزیده ها
پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۷ فروردین

مازندمجلس: حل مشکل آب خوزستان از «یک هفته» به «4 سال» رسید! و انتقاد تشکل‌های انقلابی نسبت به حمایت وزارت علوم از تشکل‌های «دولت ساخته»؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

مازندمجلس:پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌یکشنبه، 27فروردین) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

ایجاد پایگاه اصلاح‌طلبان در دانشگاه خوارزمی در چند روز مانده به انتخابات/ انتقاد تشکل‌های انقلابی نسبت به حمایت وزارت علوم از تشکل‌های «دولت ساخته»

بیشتر تشکل‌های دانشجویی دولت ساخته از سال 92 به بعد شکل گرفتند و عمده هدف آنها ورود به فضای انتخاباتی و ایفای نقش پیاده نظام احزاب و گروه‌هاست که این مساله متضاد با آرمان‌های جنبش دانشجویی است.

 


فیلم/ من کِی گفتم-2/ حل مشکل آب خوزستان از «یک هفته» به «4 سال» رسید!

حجت‌الاسلام حسن روحانی در اولین سفر استانی به خوزستان، خبر از حل مشکل آب آشامیدنی استان در یک هفته داد؛ این در حالیست که پس از 4 سال هنوز مشکل حل نشده است.

 

ماجرای جالب ملاقات شبانه رهبری و هاشمی با امام

حزب جمهوری اسلامی شهید بهشتی را نامزد نخستین ریاست جمهوری کرده بود. بالاخره با پشت هم اندازی‌هایی که شد، شهید بهشتی را حذف کردند. این‌حذف آنقدر برای ما مهم بود که من(هاشمی رفسنجانی) و آیت‌الله خامنه‌ای شبانه از تهران به قم رفتیم.

 

با حربه تحریم‌ها می‌توان خطوط هوایی معروف ایران را از کار انداخت

اندیشکده آمریکایی نوشت: با فشار و اختلال‌های جدی در بهره‌وری از پشتیبانی‌های فنی خارجی و سلب موقعیت‌های بین‌المللی می‌توان خطوط هوایی ایران را تعطیل کرد.

 

از دوقطبی نمایی تا دو قطبی سازی

از نظر جذب و اصطلاحاً کاریزماتیک بودن آقای روحانی بعنوان رأس یک قطب نشان داده فاقد چنین توانی است و حتی حامیانش نسبت به وی شیفتگی ندارند؛ آقای رئیسی هم از این حیث تاکنون ناشناخته است.

 

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

ز

تشکل‌های جمهوری هاشمی بهشتی شبانه می‌توان هوایی خوزستان مشاهده خبرگزاری ساخته دانشجویی اخبار روحانی