برگزیده ها
مازندمجلس: ییس جمهور در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استانهای سیل‏ زده آذربایجان‌شرقی و غربی و اردبیل و به‏ ویژه خانواده‏ های جان‏باختگان و آسیب‏ دیدگان، اطمینان داد که دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارت‏های وارده، در کنار این عزیزان خواهد بود.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثۀ خسارت بار سیل و رانش زمین در استانهای آذربایجان‌شرقی و غربی و اردبیل که منجر به جان باختن و مفقود و مصدوم شدن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، موجب اندوهی عمیق و فراوان برای عموم هموطنان عزیز و مسئولان کشور گردید.

استانداران محترم استان‌های آسیب‏ دیده و همچنین وزیر محترم نیرو که به نمایندگی از اینجانب به همراه معاونین وزرای ذیربط برای سرکشی و رسیدگی به امداد رسانی به هم میهنان آسیب دیده به منطقه سفر کرده‌اند؛ از اولین ساعات این حادثه ناگوار به همراه سایر دستگاه‌ها، نهادها و نیروهای مسلح در میدان کمک به مردم حضور داشته‌اند.

مجددا از همۀ دستگاهها و نهادهای امدادرسان می‌خواهم بدون هیچ وقفه‌ای با بسیج همه امکانات موجود، برای یاری رساندن به آسیب‌دیدگان و مصدومان تلاش مضاعف کنند و هرچه سریع‏‌تر به ساماندهی امور مناطق آسیب ‏دیده بپردازند. در این زمینه و در پی اخذ گزارش از مسوولان مرتبط؛ دستورات لازم و فوری به وزرای محترم کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهر سازی، نیرو، سازمان هلال احمر و سایر دستگاههای ذیربط ابلاغ شده است.

لازم می‌‏دانم ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم شریف استانهای سیل‌ زده و به‏ ویژه خانواده‏ های محترم جان‏باختگان و آسیب‏ دیدگان، اطمینان ‏دهم دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارت‏‌های وارده در کنار شما عزیزان خواهد بود.
 
حسن روحانی
ربیس جمهوری اسلامی ایران
محترم همدردی ساماندهی آسیب‏ استانهای اردبیل رسیدگی آذربایجان‌شرقی ابراز وارده عزیزان جبران ذیربط وزرای همراه هموطنان گزارش اطمینان تسلیت استان‌های جمهور خانواده‏ جان‏باختگان نهایی دیدگان مطلوب