برگزیده ها
کارگر افغان قتل زن ایرانی را کشت؟

مازندمجلس: راز قتل زن 40 ساله با انکارهای متعدد تنها متهم پرونده، همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. متهم مردی افغان است که ردیابی گوشی همراهش او را لو داد.

مازندمجلس

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، اواسط سال 90 مردی به یکی از کلانتری‌های پایتخت مراجعه کرد و از ناپدید شدن ناگهانی همسرش خبر داد. او گفت: «همسرم مینا، امروز برای خرید از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. هرچه با تلفن همراهش تماس گرفتیم خاموش بود.»

 

با ثبت این شکایت، تحقیقات کارآگاهان کلید خورد و پس از هشت ماه، جسد زنی 40ساله با مشخصات مینا در یکی از باغ‌های دماوند کشف شد.

 

قاتل، پس از کشتن مینا، جسدش را در باغ دفن کرده و متواری شده بود. چند نفر از همسایه‌ها به ماموران گفتند: «در این باغ مردی افغان به عنوان کارگر فعالیت داشت که چند روز پیش به طور ناگهانی ناپدید شد. او با زن‌های زیادی ارتباط داشت.»

 

با کسب این سرنخ، کارآگاهان به ردیابی گوشی همراه کارگر فراری پرداختند و پس از مدتی او را دستگیر کردند. متهم اما با وجود مدارک پلیسی از جمله پرینت تماس‌هایش با مقتول، خود را بی‌گناه اعلام کرد. با این حال کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی زالی قرار گرفت.

 

صبح دیروز، جلسه دادگاه با درخواست قصاص از سوی اولیای دم آغاز شد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در پاسخ به این سوال که چرا در روز حادثه، چند بار با مقتول تماس گرفته است، گفت: «من هیچ قتلی مرتکب نشده‌ام. گوشی هم متعلق به پسردایی‌ام بود و من از ماجرای تماس‌ها خبری ندارم. روزی هم که به طور ناگهانی ناپدید شدم، به خاطر مریضی شدید مادرم به افغانستان رفته بودم و فراری در کار نبود.»

 

این در حالی است که به گفته پدر متهم، همسر او در سلامت کامل است و متهم نیز پسر دایی ندارد. در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

ناگهان در اتاق خواب تجاوز پسرجوان به خواهرم را دیدم! / مهناز به محض دیدن من..+ عکس

وقتی آن مرد را در رختخواب زنم دیدم من هم به فکر پلیدی افتادم! + عکس

مدیر شرکتم فیلم های تجاوزش به من را به خواستگارم نشان داد و ..

اقدام کثیف مرد « نصاب ماهواره » با خانم جوان تهرانسری / آیا او را اعدام می کنند؟ + عکس

با شنیدن حرف های فرزندم فهمیدم همسرم با او ارتباط پنهانی دارد و حتی .. !+ عکس

بعد از کشاندن زن جوان به بیابان به او گفتم شوهرت هم با زنم من بوده و .. + عکس

 

کارگر ناگهانی ناپدید دادگاه مقتول فراری همسرم افغان کارآگاهان ارتباط